Welyo - Oprogramowanie call center Focus Telecom Polska S.A.

Welyo - Oprogramowanie call center

Oprogramowanie call center

Welyo to uniwersalna platforma, która dostarcza zaawansowane rozwiązania dla dynamicznych branż, takich jak call center, finanse i e-commerce. W sektorze finansowym Welyo wspiera błyskawiczną, bezpieczną obsługę klientów, automatyzuje procesy i pozwala na budowanie zaufania poprzez transparentność i personalizację kontaktu. Dla sklepów internetowych Welyo oferuje wielokanałową obsługę zakupów, zwrotów, reklamacji i zapytań – wszystko w jednym systemie, dostosowanym do potrzeb nowoczesnego klienta. Integracje z CRM, marketing automation i e-commerce pozwalają na jeszcze lepsze dopasowanie działań do zachowań klientów. Postaw na Welyo i rozwijaj swój biznes w tempie, które dyktuje rynek.
Focus Telecom Polska S.A.
Ostrobramska 101a
04-041Warszawa
mazowieckie
Tel.: 222 289 289
NIP: 7010108702
REGON: 141318537

Otwarte:
Pon. - Pią. 8:00-16:00
2021 © wszelkie prawa zastrzeżone